Postadres De Huurcommissie Postbus 16495 2500 BL 's-Gravenhage
Klachten over uw woning of Maasvallei
Als u een of meer klachten heeft over gebreken, mankementen of storingen in uw woning moet u hiervoor in eerste instantie Woningcorporatie Maasvallei benaderen.
Klik op onderstaande link voor de melding technische klachten. info@maasvallei.nl
Heeft u een klacht over de afhandeling van uw probleem door Maasvallei? U komt er met Maasvallei niet uit of het duurt allemaal erg lang dan kunt u hierover bij ons terecht. Mail naar info@woonvallei.nl en beschrijf uw probleem. Bellen kan ook, 043 - 363 13 11
Qwestie
Qwestie is de onpartijdige, onafhankelijke klachtencommissie van de gezamenlijke Maastrichtse Woningcorporaties. Aan het voorleggen van klachten aan deze commissie zijn geen kosten verbonden en hier bestaat geen lange wachttijd. Hun advies is niet bindend, uw Woningcorporatie is dus niet verplicht het advies over te nemen. Het is wel belangrijk om te weten dat een klacht pas aan deze commissie kan worden voorgelegd nadat eerst contact is opgenomen met de Woningcorporatie. Mocht daar geen bevredigende oplossing worden gevonden, dan kan de huurder een beroep doen op Qwestie. Klachtencommissie Qwestie voor meer informatie omtrent klachten. www.qwestie-limburg.nl